חמישה טיפים להתפתחות מקצועית בצל המשבר – תהל גרומבק – פדידה

בעקבות המלחמה, השינויים בעולם התעסוקה הם רבים ודורשים גמישות ממחפשי העבודה. חלקכם/ן בדיוק סיימתם/ן לימודים והייתם אמורים/ות להתחיל בחיפוש עבודה, חלקכם/ן הייתם/ן על סף חתימת חוזה שלא יצא לפועל, עסקים רבים נפגעו והכלכלה הישראלית והגלובלית נמצאות במשבר מתמשך.

אני תהל, יועצת קריירה במרכז הקריירה של האוניברסיטה העברית, כותבת כאן 5 עצות שיכולות לעזור לכם.ן להתפתח ולהתקדם מקצועית גם בצל משבר זה.

  1. אל תניחו שעולם התעסוקה מושבת. העסקים ממשיכים (כמעט) כרגיל ומשרות רבות נפתחות ומתפרסמות במגוון פלטפורמות. המשיכו לחפש משרות ולהגיש קורות חיים.

מוזמנים.ות גם להתעדכן במשרות האיכותיות שאנחנו מפרסמים בלוח המשרות שלנו באתר.

  1. אל תרגישו שזה "לא הזמן" ושלא מתאים עכשיו לדבר ביזנס. עם הרגישות הנכונה, מותר וכדאי להמשיך לקדם דברים או לפנות אל מעסיקים. חשוב לפנות בעדינות ואפשר להתחיל בהקדמה שמתייחסת לזמנים הקשים שעוברים עלינו. אפשר גם לנסות לגשש ולהבין האם האדם אליו אתם פונים עובד כרגיל (דרך הליקדאין, פייסבוק וכו'). אך יש לזכור, דווקא בגלל המצב, עולם התעסוקה צריך להמשיך וכלכלת ישראל צריכה לחזור לעצמה. המעסיקים ישמחו שתפנו אליהם – גם אם לא בהכרח יהיה להם משהו רלוונטי.
  2. בדיוק כמו בקורונה- זה זמן טוב לעשות "חישוב מסלול מחדש". זו יכולה להיות הזדמנות טובה להתחיל סוף סוף קורס חדש שרציתם, להרחיב את הידע בנושאים החשובים למסלול המקצועי שלכם, להעז לחשוב על כיווני קריירה חדשים, לעבוד על תיק עבודות ועוד.. מרכז הקריירה שלנו מציע מגוון סדנאות שיכולות לעזור לכם.ן לנצל את הזמן הזה, כדי לשפר גם את הלינקדאין וקורות החיים שלכם.ן. מוזמנים להציץ בסדנאות הקרובות שלנו.
  3. השתמשו ביכולות ובכישורים הייחודים לכם.ן כדי להשפיע ולפתח מיזמים חדשים. זה הזמן להוציא החוצה את הצד היזמי והיצירתי שבכם.ן –  בימים אלו יש המון מקום ליוזמות חדשות. לדוגמא: הקמת חממות לחיפוש עבודה משותף, העברת תכנים מעשירים בתחומי הידע שלכם.ן, יצירת קהילות שחבריה יוכלו לתרום זה לזה בנושאים חשובים, ניהול מיזמים שעוזרים לעסקים של מילואימניקים להמשיך לפעול וכל מה שעולה על דעתכם.ן.

גם אם לא תצליחו מיד להרים פרויקט שיוכל לפרנס אתכם.ן, אתם.ן עשויים.ות להפיק מכך ניסיון משמעותי, תוספת יפה לרזומה, לפתוח דלתות מפתיעות ובעיקר לעשות טוב.

  1. "דווקא עכשיו בגלל המצב"- תנסו לברר אילו תעשיות שמעניינות אתכם.ן, נפגעו מהמצב ודווקא אולי שם צריך עובדים. כך תוכלו למצוא משרה טובה ומתאימה וגם לתרום באופן משמעותי לחברה ולכלכלה הישראלית בתקופה מאתגרת.

בדיוק כמו שכתבתי פה, גם אנחנו במרכז הקריירה ממשיכים לעבוד ויותר מתמיד, אנחנו פה בשבילכם/ן – מוזמנים.ות לפנות אלינו ולקבוע פגישות ייעוץ אישיות יחד איתי.

הצטרפו לניוזלטר שלנו

קבלו ישירות למייל משרות חדשות, עדכונים על אירועים וסדנאות, טיפים מעולם הקריירה ועוד.

בקשה לתיאום פגישת ייעוץ קריירה

  • פגישות בזום או פרונטלית
  • אורך פגישת הייעוץ כשעה
  • הפגישות בעלות סמלית לסטודנטים/יות ובוגרים/ות
פרטים אישיים
דילוג לתוכן